افزایش مراجعه کنندگان در مطب ها

زمان طبقه‌بندی و تازه‌سازی فرارسیده.
پایان تمام مراحل نوسازی است. یک مرور بر روی تمام اقداماتی که تاکنون انجام داده و به‌پایان رسانیده‌اید. به نظر می‌رسد وقت بازرسی و ارزیابی تمام موارد بازاریابی و برند سازی فرارسیده است. بهتر است تمام عناصر موجود از لوگو، ورسایت و حتی نام برند را بررسی جزئی نمایید.

احتمالاً در حال حاضر وقتی به لوگو، وب‌سایت و نام تجاری خود نگاه می‌کنید، آهی می‌کشید و احساس تمام‌شدگی می‌کنید.

این امکان وجود دارد که در چند سال گذشته حین طراحی لوگو به فکر ایده‌ها و اهداف دیگری بودید که امروز دیگر چندان برایتان اهمیت ندارد. بنابراین، سعی کنید لوگو و دیگر موارد برند سازی را مطابق بازمان کنونی تغییر بدهید.

لازم نیست نشان‌های بازاریابی در حیطه پزشکی را هرروزه زیر ذره‌بین بگذارید و آن‌ها را عوض بدل کنید! این تغییرات باید حداقل هر 5 سال یک‌بار صورت بگیرند.

اطمینان حاصل کنید که موارد تبلیغاتی به‌کار گرفته تا امروز نشانی از بازاریابی در حیطه پزشکی دارند.

تداوم اولویت‌بندی
برند سازی به‌مثابه اعتبار شخصی عمدتاً بر روی قابلیت اطمینان متمرکز است. بنابراین، اگر هدف شما برند سازی در حیطه پزشکی است تلاش کنید تا با اقدامات مرتبط با بیماران چنین امری را عملی کنید. به‌عنوان‌مثال، تلاش کنید تا با در نظر گرفتن شرایط والدین مشغول به‌عنوان یک پزشک اطفال محبوب نزد همگان شناخته شوید. اگر به‌عنوان پزشک اطفال در ساعات اولیه صبح و یا شب‌ها در دسترس والدین و فرزندشان باشید، این امر به برند سازی شما کمک خواهد کرد.

بنابراین به نظر می‌رسد اگر تمام‌وقت و هزینه خود را صرف امور تبلیغاتی اعم از وب‌سایت، لوگو، بروشور، بنر و. کنید اما تجارب شخصی بیماران متناقض و ناسازگار باشند، برند سازی در حیطه پزشکی بیهوده است!
ایجاد یک تصور بصری قوی و عمیق ضمن بیان اهداف تبلیغاتی مطابق با تجارب شخصی بیمار شمارا از کوتاه‌ترین مسیر ممکن به مقصد می‌رساند. برند خود را در این کوتاه‌ترین مسیر با صرف وقت و هزینه کمتر در خاطر بیماران حک کنید.

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها